نشانه های سرطان مری

در این مقاله، ما می خواهیم در مورد سرطان مری صحبت کنیم. ما امیدواریم این نگرانی شما برای کاپیتان باشد. سرطان مری یک سرطان است که در لوله غذا ایجاد می شود. این لوله به نام مری است بین گلو و معده. علائم شامل بلعیدن مشکلات و کاهش وزن است. سایر علائم این بیماری شامل درد در هنگام بلع، سرگیجه، غدد لنفاوی متورم، (تشکیل غده) در اطراف مغز استخوان، سرفه خشک و احتمالا سرفه یا استفراغ خون است.
نشانه های سرطان مری

علائم سرطان مری در زمانی که سرطان مری در مراحل اولیه قرار دارد، معمولا قابل مشاهده نیست. در واقع، سرطان مری گاهی علائم اولیه خود را نشان می دهد که بیماری به طور صحیح پیشرفت کرده است. با پیشرفت علائم، یک یا چند مورد از علائم زیر را می توان در بیمار مشاهده کرد: سرطان مری. دیسفاژی: این مشکل اغلب علائم اولیه سرطان مری است که ناشی از تشکیل تومور و تنگ شدن مسیر است. مریم ایجاد شده است در این مورد، بیمار ممکن است در طول بلع غذا احساس تنگی کند. اگر این مشکل تشدید شود، احتمال دارد که فرد هنگام استفاده از مایعات نیز در معرض مشکل باشد. تهوع: پس از غذا خوردن (که در واقع باعث می شود غذا بازسازی شود که به نظر می رسد در مری است)، بیمار احساس تهوع می کند. درد: درد قفسه سینه یا درد قفسه سینه در هنگام بلع (oedinophagia یا مصرف مواد خوراکی دردناک) کاهش وزن سرفه استفراغ: مخصوصا در هنگام بلع مواد غذایی یافت شده طب سوزنی ریفلاکس اسید: علائم ریفلاکس معده می تواند در مراحل اولیه بیماری باشد. وقتی که سرطان در انتهای مرزی پیشرفت می کند، معده را معکوس می کند. این علائم عبارتند از درد در قفسه سینه و سوزش سر دل. لازم به ذکر است که ریفلاکس اسید در بسیاری از افراد بدون علت خاص دیده می شود و اکثر افراد مبتلا به این مشکل سرطان مری را ندارند.
سرطان مری

سرطان مری یک تغییر در سلول های دیواره مری و رشد سلول های غیر طبیعی در مری است. دو نوع از سرطان مری وجود دارد. سرطان سینه ای که بیشتر در اندام فوقانی مری و آدرناکاریسینوما اتفاق می افتد که بیشتر در انتهای مری به خصوص در اطراف دلبستگی معده به مری اتفاق می افتد. تحقیقات نشان داده است که سرطان های مری به تازگی بیشتر به مری بستگی دارد، اما شواهدی روشن برای آن وجود ندارد. یکی از بیماری های مری است که بیماری مری بارت است که در آن پوشش مری با شبیه معده مشابه است. این گروه از بیماران در معرض خطر بیشتری برای سرطان مری هستند و ممکن است نیاز به مراقبت از پزشک داشته باشند.
نشانه های اولیه سرطان مری

سرطان مری یک سرطان است که در مری قرار می گیرد - داخل یک لوله طولانی و توخالی که از گلو به معده متصل می شود. مری کمک می کند تا غذا را از پشت گلو به هضم برساند. سرطان مریم معمولا در سلولهای مری ایجاد می شود. سرطان مری در هر نقطه ای از مری اتفاق می افتد. مردان بیشتر احتمال دارد که سرطان مری را از زنان تشخیص دهند. سرطان مری ششمین علت مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان است. شیوع بیماری در مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت است. در بعضی مناطق، میزان بالای سرطان های مرزی ممکن است به سیگار کشیدن، الکل یا عادات غذایی خاص و چاقی مربوط باشد.
نشانه های سرطان مری

درد قفسه سینه

فشار یا سوزش

کاهش وزن بدون تلاش

به سختی بلعیده، خروپف - سرفه، قلب یا اختلال نعوظ

سرطان زودرس هیچ نشانه ای ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.