نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل حذف کنید

بعضی از آهنگ های پیشواز ایرانسل خودبخود تمدید می شن که ضرورت آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بیشتر می کنند

بعضی از افراد دوست دارند آهنگ پیشواز ایرانسلشان را به روز کنند و میخواهند نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانند.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل ، لازم است که کد آهنگ مربوطه را داشته باشید و کد زیر را از طریق خط ایرانسل مورد نظر وارد نمایید

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز مورد استفاده#ok

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

و یا اینکه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر عبارت HZکد آهنگ مورد نظر را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

به عنوان مثال برای حذف آهنگ پیشواز با کد آهنگ 69425 پیام کوتاه زیر را به 7575 ارسال کنید

HZ69425

در صورتی که کد آهنگ انتخابی خود را فراموش کرده اید. می توانید کد زیر را وارد نمایند و کد آهنگ در حال پخش است را دریافت نمایند

*۷۷۷*۲ #[yes/OK]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

نکته مهم : در صورتی که کد حذف آهنگ پیشواز جواب نداد بین HZ و کد آهنگ یک فاصله بگذارید. یعنی به این صورت: HZ 69425

یک راه آسانتر نیز هست و آن این است که اگر می خواهید به صورت کلی سرویس پخش آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید، می توانید عبارت ENS را به 7575 پیامک کرده تا هم سرویس پیشواز و هم آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید. در این روش حتی نیازی به دانستن کد آهنگ نیز ندارید.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای اینکه عملیات غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را بخواهید انجام بدید باید کد آهنگ پیشواز خود را بدانید

برای این کار به طریق زیر عمل می کنید

2#*777*

بعد دگمه سبز رو می زنید و کد براتون ارسال میشه

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم چطوری کد آهنگ پیشوازمون را پیدا کنیم

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل | لغو آهنگ پیشواز ایرانسل | غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

درمان تب خال

درمان تب خال

تبخال لب,تبخال لب به انگلیسی,تبخال لب در دوران بارداری,تبخال لب و ایدز,تبخال لب درمان,تبخال لب در بارداری,تبخال لب در حاملگی,تبخال لب در کودکان,تبخال لب و درمان,تبخال لب چیست,تبخال تناسلی,تبخال تناسلی عکس,تبخال تناسلی مردان,تبخال تناسلی در زنان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی و بارداری,تبخال تناسلی در دهان,تبخال تناسلی ویکی,تبخال تناسلی لب,تبخال تناسلی درمان,تبخال دهان,تبخال دهانی,تبخال دهانه رحم,تبخال دهان در کودکان,تبخال دهانی,تبخال دهان در بارداری,تبخال دهانی کودکان,تبخال دهان کودکان,تبخال دهان کودک,تبخال دهانی در کودکان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان عکس,درمان تبخال تناسلی در مردان,علائم تبخال تناسلی در مردان,علت تبخال تناسلی در مردان,عوارض تبخال تناسلی در مردان,تبخال ناحیه تناسلی در مردان,درمان تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی مردان,تبخال چیست,تبخال چیست,علت تبخال چیست,دلیل تبخال چیست؟,تبخال تناسلی چیست,تبخال چشمی چیست,درمان تبخال چیست,تبخال نشانه چیست؟,داروی تبخال چیست,تبخال مغزی چیست؟,تبخال تناسلی عکس,عکس تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی با عکس,عکس تبخال تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی در زنان,عکسهای تبخال تناسلی,عکسهای تبخال تناسلی در زنان,عکس تبخال تناسلی مردان,تبخال چشم,تبخال چشمی,تبخال چشمی چیست,تبخال چشمی,تبخال چشم چیست,تبخال چشم درمان,درمان تبخال چشمی,علائم تبخال چشمی,تبخال در چشم,تبخال زیر چشم,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنانه,تبخال تناسلی زنان چیست,بیماری تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زن,تبخال ناحیه تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی در زنان باردار,درمان تبخال تناسلی زنان,تبخال بینی,تبخال بینی در بارداری,تبخال بینی,درمان تبخال بینی,تبخال روی بینی,تبخال داخل بینی,تبخال در بینی,علت تبخال بینی,تبخال درون بینی,تبخال توی بینی

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لبتبخال یک بیماری ویروسی(هرپس سیمپلکس) است که مشخصه‌ی آن معمولاً دانه‌ی قرمز رنگ و تاول‌های کوچک است و بیشتر در ناحیه لب، لثه و یا در زبان بوجود می‌آید.سوزش و خارش نیز از علائم آن هستند و باید توجه داشت که لمس آن موجب انتقال ویروس می‌شود.عوامل بروز این بیماری؛ استرس، هیجان، مصرف بی‌رویه‌ی بعضی از خوراکی‌ها، سرماخوردگی، آنفولانزا، فشارهای روحی و روانی، قاعدگی، سوء تغذیه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید.درمانی برای این بیماری وجود ندارد و متخصصان فقط داروهای ضدویروسی (مثل آسیکلوویر) را تجویز می‌کنند که سرعت بهبودی آن بالا رود. نکته قابل توجه اینجاست که گاهی همین دارو موجب بروز حساسیت پوستی می‌شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

اما بهتر است درمان آن از راه طب‌سنتی باشد. یکی از روش‌های درمان تبخال دهانی، شستن محل آن با عصاره و یا جوشانده‌ی ریشه‌ی گیاه جعفری است. برگ زیتون نیز به دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدویروسی که دارد می‌تواند بهترین داروی طبیعی برای درمان بیماری‌های پوستی ویروسی مانند تبخال باشد.برای از بین بردن خارش آن نیز می‌توان از روغن گل راعی استفاده کرد. بصورتی که پنبه‌ای را به این روغن و یا اسانس بدون افزودنی آن آغشته کرده و روی محل تبخال گذاشته شود.با استفاده از روغن چای طبیعی نیز می‌توان از انتقال آن به سایر نقاط بدن جلوگیری کرد. به طوریکه باید آن را بدون افزودنی روی تبخال زد.بعلاوه می‌توان سیب پوست کنده و رنده شده را با یک قاشق عسل مخلوط و به مدت سه تا چهار روز میل کرد.گل همیشه بهار، گذاشتن یک حبه زیر به مدت ده دقیقه روی تبخال، گذاشتن گیاه اسطوخدوس به مدت یک هفته روی تبخال، مایعات خنک، بستنی، سیب‌زمینی، کاهش فشار عصبی و استرس و کمپرس یخ هم برای درمان این بیماری مفید است.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

باید توجه کرد که مصرف خوراکی‌هایی مثل انواع شکلات، کاکائو، آجیل، گندم، عدس، بادام زمینی، انواع سس، غذاهای حاضری و سرخ کردنی، کره بادام زمینی و جو باعث تحریک بیماری تبخال می‌شود و باید از خوردن آن‌ها در هنگام ابتلا جلوگیری کرد. اگر تبخال روی بینی و در نواحی نزدیک به چشم بروز کرده باشد، تبخال بزرگ باشد و قرمزی آن دارای کانون‌های عفونی و چرکی باشد، فرد مبتلا با حالت افزایش حرارت بدن و تب و لرزه همراه باشد، بجای روطبت و ترشحات معمول سطحی چروک خورده داشت، با سردرد و دردهای عضلانی همراه باشد و یا اینکه ضایعات پوستی مثل تبخال در ناحیه تناسلی دیده شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه و از هرگونه خوددرمانی پرهیز کرد.از تماس فیزیکی با افرادی که ضایعات فعال دارند خودداری شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

افراد مبتلا جهت جلوگیری از انتشار و افراد سالم جهت جلوگیری از ابتلا، دستان خود را مرتب بشویند.

تبخال

بیماری شانکرویید

بیماری شانکرویید

شانکرویید,بیماری شانکرویید,شانکرویید در بارداری,علائم شانکرویید,درمان شانکرویید,درمان شانکرویید با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان شانکرویید,شانکرویید را چگونه درمان کنیم,شانکرویید در کودکان,شانکرویید در بزرگسالان,شانکرویید در نوزادان,شانکرویید در بهار,شانکرویید در تابستان,شانکرویید در پاییز,شانکرویید در زمستان,آشنایی با شانکرویید,همه چیز در مورد شانکرویید,شانکرویید واگیردار است,شانکرویید و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان شانکرویید

دستگاه تناسلی, علایم بیماری شانکرویید

به گزارش بی اس ام اس شانکرویید یا شانکر نرم یک بیماری خاص مناطق گرمسیری می باشد. مخزن این عفونت انسان می باشد. باکتری هموفیـلوس دو کـره ای (Hemophilus Ducreyi) عامل ایجاد کننده این بیماری می باشد.در حدود 20 تا60 درصد زخم های دستگاه تناسلی در مناطق صحرای آفریقا و جنوب شرق آسیا به علت ابتلا به بیماری شانکروئید ایجاد می شود.شانکروئید از آن دسته بیماری هایی است که شایع نمی باشد و از راه جنسی و بوسیله هموفیلوس دوکره ای ایجاد می شود. با تشکیل زخم دردناک در ناحیه تناسلی و لنفادنوپاتی اینگوینال این بیماری تشخیص داده می شود.این بیماری در مردانی که با جنس مخالف ارتباط جنسی دارند بیشتر دیده می شود و این بیماری را از شریک جنسی خود که اکثرا یک حامل بی علامت است دریافت می کنند.

دوره نهفتگی
دوره نهفتگی در این بیماری 3-5روز و حداکثر 14 روز است.

دوره واگیری
تا زمانی که عامل عفونت در زخم اولیه و یا ترشحات غده های لنفی که متورم شده اند وجود دارد و زخم بهبود نیافته، انتقال بیماری صورت می گیرد که این مدت در مواردی که بیماریدرمان نشده است ممکن است چند هفته تا چند ماه ادامه پیدا کند. با درمان به وسیله آنتی بیوتیک ها تمام باکتریها از بین می روند و محل زخم نیز یک تا دو هفته بعد بهبود میابد .

دستگاه تناسلی, علایم بیماری شانکرویید

علایم بیماری
در محل تلقیح ابتدا یک پاپول قرمز دردناک ظاهر می شود و با پیشرفت بیماری به یک پوسچول تبدیل می شود که در صورت پاره شدن یک زخم با قاعده قرمز درخشان را تشکیل می دهد. زخم شانکروئید عمیق می باشد و بسرعت خونریزی میکند و معمولا از اطراف گسترش پیدا می کند. یک اگزودای فیبرینی زرد-خاکستری زخم را احاطه کرده است.شدت عفونت در این زخم ها بسیار زیاد است و حتی ممکن است از طریق خود تلقیحی برتعداد زخم ها اضافه شود. روی باسن، رانها و منطقه آنال محل ایجاد زخم می باشند. احساس بی حالی، تب، آنورکسی و میالژی در بیمار مشاهده می شود. لنف نودها ممکن است چرکی و زخمی شده و یا خود بخود بهبود یابند.اغلب زنان حامل ارگانیسم می باشند و فاقد نشانه های قابل تشخیص و علایم بیماری هستند. اگر بیماری درمان نشود ممکن است به طور خود بخود بهبود یابند و یا اینکه بیماری مزمن شود و برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.از دیگر علایم بیماری ضایعـات نـرم و بسیار دردنـاک چـرکی می باشد که در دو سوم موارد به همراه بزرگ شدن غدد لنفاوی و کشاله ی ران می باشد.
گاهی چند زخم کوچک به هم می چسبند و زخـم بزرگتـری را تشکیل می دهند.

تشخیص
با آزمایش و بررسی غدد لنفاوی قابل می توان این بیماری را تشخیص داد.تشخیص این بیماری معمولا با لنفو گرام و نروم اشتباه گرفته می شود.

راه های انتقال
این بیماری معمولا از طریق رابطه ی جنسی منتقل می شود. شانکروئید به مقدار زیادی با مصرف دارو به طور خودسرانه و بدون تجویز پزشک همراه بوده است.

دستگاه تناسلی, علایم بیماری شانکرویید

پیشگیری:
عدم برقراری تماس جنسی با افراد مشکوک به بیماری و با افراد دارای شرکای جنسی زیاد بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری می باشد.باید نسبت به مبتلا نبودن شریک جنسی از طریق انجام آزمایشات اطمینان حاصل شود .استفاده از کاندوم در هنگام برقراری تماسهای جنسی واژینال، دهانی و یا مقعدی مطمئن ترین روش پیشگیری میباشد.پس از تماس دست با اندامهای جنسی و ترشحات بدن و پس از اجابت مزاج برای احتیاط بیشتر باید دستها را به خوبی شستشو داد.

درمــان
استفاده از از آنتی بیوتیک هایی مانند:سفتریاکـسیـون، آزیترومایسین ، اریتر ومایسین ، سیپروفلوکساسین برای درمان شانکروئید توصیه می شود.

منبع:7sib.ir

آشنایی با خواص و فواید چای کوهی

آشنایی با خواص و فواید چای کوهی

خواص چای کوهی,فواید چای کوهی,چای کوهی درمانی,خاصیت چای کوهی,خواص چای کوهی درمانی,خواص چای کوهی برای پوست,خواص چای کوهی برای مو,خواص چای کوهی برای جوانی,خواص چای کوهی برای بارداری,خواص خوردن چای کوهی,فواید چای کوهی خام,فواید چای کوهی پخته

آشنایی با خواص و فواید چای کوهی

به گزاش بی اس ام اس : از چای کوهی، گیاه بومی قاره اروپا، قرن هاست که برای درمان زخم ها استفاده می شود.امروزه چای کوهی پرکاربردترین گیاه برای مقابله با افسردگی در اروپاست. برگ ها و گل های این گیاه را خشک می کنند و پس از آن برای درمان استفاده می شود.

* به نوشته سایت«ehow» ، با باکتری های مضر و ویروس هایی که از طریق بریدگی یا زخم وارد بدن می شود، مقابله می کند.

* قسمت های متورم بدن را التیام می بخشد.

* خاصیت آنتی بیوتیک و ضد ویروسی آن، در بهبود احتقان عفونت سینوزیت، آنفلوآنزا و علایم برونشیت موثر است.

* مصرف یک فنجان چای کوهی بعد از صبحانه و شام، ناراحتی گلو و سینوزیت را برطرف می کند.

* بهبوددهنده خلق و خو است.

* با مصرف آن می توان خواب راحتی داشت.

* درمان کننده کم خونی است.

* با سردرد مقابله می کند.

* برای درمان یرقان مفید است.

* قبل از مصرف هر گیاه دارویی، بهتر است با پزشک مشورت شود.

منبع:روزنامه خراسان

آشنایی با خواص و فواید چای کوهی

کنجد کاهش دهنده کلسترول خون

کنجد کاهش دهنده کلسترول خون

خواص کنجد,فواید کنجد,کنجد درمانی,خاصیت کنجد,خواص کنجد درمانی,خواص کنجد برای پوست,خواص کنجد برای مو,خواص کنجد برای جوانی,خواص کنجد برای بارداری,خواص خوردن کنجد,فواید کنجد خام,فواید کنجد پخته

کنجد کاهش دهنده کلسترول خون

به گزارش بی اس ام اس : این دانه بسیار مفید است و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد،چه دانه ای است و درمان چه بیماری های را سبب می شود؟ فیبرهای غذایی موجود در کنجد اثرات بسیار مفیدی در کاهش کلسترول خون در انسان،حفاظت سلول‌های کبدی در مقابل آسیب ‌های اکسیداتیو ،پیشگیری از فشارخون بالا و افزایش ذخیره ویتامین E در حیوانات دارد.کنجد منبع بسیار خوبی از مس،کلسیم،منیزیم و روی است.تنها یک چهارم لیوان از آن،قابلیت تامین 70.4 درصد مس ، 31.6 درصد منیزیم و 35.1 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه را دارد.استفاده از این چاشنی سرشار از منیزیم در کاهش اسپاسم راههای هوایی در بیماری آسم، پیشگیری از انقباض عروق خونی که در پیدایش حملات میگرن نقش دارند و ایجاد خواب طبیعی در زنانی که از عوارض یائسگی رنج می‌برند،موثر است.کلسیم از املاح معدنی مهم موجود در کنجد است.همچنین به دلیل تاثیر روی در چگالی املاح معدنی استخوان،به مردان سالمند توصیه می‌شود غذاهای غنی از «روی» را به طور مرتب در برنامه‌های غذایی خود بگنجانند.به منظور برخورداری از ارزش‌های غذایی نهفته در کنجد،لازم است از این ماده غذایی به عنوان جزئی مهم از چاشنی‌ها و طعم‌دهنده‌ها در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

منبع:jamejamonline.ir

کنجد کاهش دهنده کلسترول خون

دانلود آهنگ مریم حامد پهلان

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم با بالاترین کیفیت ممکن از سایت بکوب

آهنگ مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ مریم حامد پهلان,آهنگ جدید مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید مریم حامد پهلان,آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم,پخش اهنگ مریم باصدای حامد پهلان,دانلود اهنگ مریم با صدای حامد پهلان,آهنگ مریم حامد پهلان,دانلود آهنگ مریم حامد پهلان

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

آهنگ جدید و زیبای مریم از حامد پهلان ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال , گیتار : بهروز میرزایی

برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من می میرم

نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون می گیرم

اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم می خوادش

هر جا که باشی تو می دونی که دلم همش هست به یادت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

دلم برات می میره نتا مهربونه مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

چقدر دوست دارم من خدا می دونه مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من می میرم

نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون می گیرم

اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم می خوادش

هر جا که باشی تو می دونی که دلم همش هست به یادت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

دلم برات می میره نتا مهربونه مریم

خانم خونه مریم آروم جونه مریم

چقدر دوست دارم من خدا می دونه مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام مریم

download-bekoob.ir

میخک مانع ابتلا به سرطان می شود

میخک مانع ابتلا به سرطان می شود

خواص میخک,فواید میخک,میخک درمانی,خاصیت میخک,خواص میخک درمانی,خواص میخک برای پوست,خواص میخک برای مو,خواص میخک برای جوانی,خواص میخک برای بارداری,خواص خوردن میخک,فواید میخک خام,فواید میخک پخته

میخک مانع ابتلا به سرطان   می‌شود

به گزارش بی اس ام اس : میخک از دو هزار سال پیش به عنوان ادویه به کار می رفته و دارای خواص زیادی از جمله درمان کننده سرطان است و حتی از ابتلا به سرطان نیز جلوگیری می کند.میخک گیاه بومی جزایر اندونزی و اقیانوسیه است و به علت زیبایی خاصی که دارد امروز در بیشتر نقاط دنیا به عنوان گیاه زینتی پرورش داده می شود البته در مناطق سردسیر این گیاه در گلخانه و گرمخانه نگه داری می شود.در قدیم میخک ادویه ای گران قیمت بود که تنها پادشاهان و ثروتمندان می توانستند از آن استفاده کنند.میخک گیاهی است کوچک و مخروطی شکل که برگ های آن هیچ وقت زرد نمی شود ودر تمام طول سال سبز است ، ارتفاع این گیاه تا 10 متر می رسد . برگهای آن نوک تیز ، بیضوی و دم برگ های آن قرمز رنگ است.

میخک مانع ابتلا به سرطان می‌شود

گل های میخک کوچک و مجتمع به صورت خوشه هایی شامل 10 تا 25 گل است.وجه تسمیه این گیاه یه این دلیل است که غنچه های خشک شده آن که کوچک و به طول یک سانتی متر است به شکل میخ کوچک است.

میخک مانع ابتلا به سرطان می شود

بارهنگ و خواص آن

بارهنگ و خواص آن

خواص بارهنگ,فواید بارهنگ,بارهنگ درمانی,خاصیت بارهنگ,خواص بارهنگ درمانی,خواص بارهنگ برای پوست,خواص بارهنگ برای مو,خواص بارهنگ برای جوانی,خواص بارهنگ برای بارداری,خواص خوردن بارهنگ,فواید بارهنگ خام,فواید بارهنگ پخته

بارهنگ و خواص آن

به گزارش بی اس ام اس : بارهنگ گیاهی است چند ساله، علفی و تا ارتفاع 70 سانتی ‏متر رشد می کند. ساقه ی این گیاه بیشتر ایستاده و گاهی به طرف زمین متمایل شده است، همچنین فاقد شیار بوده و به تعداد فراوان است.برگ‏ های بارهنگ بیضی شکل و دارای دمبرگ‏ های بلندی هستند که از این گیاه خارج می‏ شوند. این برگ‏ ها 3 تا 9 رگبرگ مشخص و برجسته دارند.گل‏ هایش کوچک و به صورت اجتماع سنبله استوانه‏ ای، در انتهای ساقه‏ قرار گرفته ‏اند و به رنگ سبز متمایل به قهوه‏ ای هستند. قسمت مورد استفاده گیاه، برگ و دانه‏ آن است و دانه ‏های آن کوچک، تخم ‏مرغی و به رنگ قهوه ‏ای تیره هستند. زمان جمع‏ آوری این دانه‏ ها، از اواسط بهار به بعد است. گیاه تقریبا در تمام نقاط ایران رویش دارد.

تاریخچه

بارهنگ از دیر باز در دسترس بشر بوده و در کشاورزی مصرف می ‏شده است. رویش گونه‏ های خاصی از بارهنگ، همراه با سکنی گزیدن انسان در مناطق مختلف (به ویژه در مستعمرات اروپایی) افزایش یافته است.سرخپوشان آمریکای شمالی و مائوری‏ های نیوزلند، بارهنگ را رد پای مرد انگلیسی ” English Mans Foot ” می ‏نامند؛ زیرا رویش آن از نواحی مربوط به مستعمره‏ های انگلیسی آغاز شد.دانه بارهنگ در تفاله مالت (که قبلا به عنوان کود مصرف می ‏شد) و پشم صادر شده به انگلیس دیده شده و کاربرد آن در خوراک طیور متداول است. مخلوطی از دانه آسیاب شده بارهنگ و روغن را به طور موضعی برای رفع التهاب به کار می ‏برند. همچنین مخلوط جوشانده آن را با عسل برای درمان گلو درد مصرف می‏ کنند. کاربرد دانه و کلوئید تصفیه شده بارهنگ در محصولات مسهل تجاری و عرضه شده به صورت فله ‏ای متداول است.

ترکیبات مهم

این ترکیبات عبارت هستند از: ایریدوئید گلوکزید از جمله آکوبین(رینانتین). موسیلاژ به میزان حدود 5/6 درصد که حاوی دست کم چهار پلی ساکارید می ‏باشد.

تانن ‏ها، کومارین از جمله آسکولتین، فلاونوئید از جمله آپی ژنین، اسید سیلی سیک به میزان دست کم یک درصد و املاح روی و پتاسیم.

دم کرده بارهنگ

بارهنگ و خواص آن

اثرات مهم

* برگ بارهنگ در درمان تورم نزله ‏های قسمت‏های فوقانی تنفسی (به علت دارا بودن تانن و موسیلاژ گیاه) موثر است. تمام اشکال خیسانده عصاره مایع، شربت، آب برگ تازه و پاستیل‏ های تهیه شده از آن، مصرف می ‏شود.عصاره آبی در حالت سرد و عصاره مایع آن و همچنین آب برگ بارهنگ، اثرات توقف باکتری ‏ها و باکتری کشی را دارا است؛ در حالی که دم کرده و جوشانده برگ، فاقد اثر است؛ چرا که در اثر گرما د- گلوکزیداز آن شکسته شده و از عمل فعال شدن اجسام بعدی، جلوگیری می‏ کند.

* دانه بارهنگ در درمان یبوست (اثر اصلی) کاربرد دارد و به عنوان داروی ضد التهاب دستگاه گوارش مصرف می‏ شود.

طریقه و میزان مصرف

برگ:

بر روی 2 تا 4 گرم برگ خرد یا پودر شده، یک لیوان آب سرد ریخته و تا حد جوشیدن، حرارت دهید و بعد از آن حرارت را خاموش کنید. سپس 10 دقیقه صبر کرده و محصول را صاف و میل کنید.

فرآورده‏های گیاهی‏ برگ بارهنگ، بیشتر به صورت تی بگ حدود یک گرمی عرضه می ‏شود و داروهای گیاهی تهیه شده از برگ، به صورت قطره یا شربت، به عنوان ضد سرفه و خلط ‏آور در بازارهای جهان، در دسترس هستند.

دانه بارهنگ

دانه:

منابع مختلف، مصرف روزانه بین 5 تا 15 گرم دانه‏ را توصیه کرده‏‏ اند. دانه‏ ها را داخل نصف استکان آب ریخته، مخلوط کرده و میل نمایید.

مهم ‏ترین اثرات گزارش شده ی بارهنگ:

(مربوط به برگ و دانه Major Plantago) ضد آلزایمر، ضد آرتریت، ضد تصلب شرائین، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد کرم، ضد شکنندگی عروق، ضد ادم، ضد التهاب، ضد اکسیدان، ضد تب، ضد روماتیسم، ضد قارچ کاندیدا، ضد عفونی کننده، ضد تومور، ضد سرفه، ضد زخم‏ های داخلی، قابض، بازکننده برونش ‏ها، ملین، مسهل، معرق، هضم کننده غذا، ادرار‏آور، خلط ‏آور، محافظ کبد، محرک ایمنی بدن، شیرافزا، کاهش دهنده چربی، مقوی رحم، ترشح‏ کننده اسیداوریک در ادرار و درمان کننده زخم.

عوارض جانبی

برگ و دانه در حد مصرف دارویی، همراه با عارضه نیستند.

نکات ضروری

1- در هنگام مصرف بارهنگ، باید مایعات به مقدار زیاد نوشید تا موسیلاژ روی سطح دانه‏ ها، به خوبی بتوانند آب جذب کنند و متورم شوند و از متراکم شدن در معده و روده جلوگیری شود.

2- مصرف بارهنگ در زمان حاملگی و شیردهی توصیه نمی ‏شود؛ چون روغن دانه که شباهتی به روغن خردل دارد، باعث تحریک رحم شده و با حالت مسهلی که ایجاد می‏ کند، ممکن است مشکل ساز شود.

3- ممکن است روغن مذکور دانه باعث آلرژی، التهاب و درماتیت در بعضی افراد حساس گردد.

4- ممکن است دانه‏های بارهنگ موجود در بازار ایران مربوط به گونه دیگری از بارهنگ به نام Major Plantago (یا بارهنگ کبیر با نام‏های مترادف Exaltata Plantago و یا Cemata Plantago)، مربوط باشد.

این گونه بارهنگ دارای برگ ‏های پهن و بزرگ است که بر روی سطح زمین قرار گرفته‏ اند. در پهنگ این برگ ‏ها 3 تا 11 رگبرگ سراسری در طول برگ به خوبی نمایان است. گل ‏ها به صورت سنبله درازی بر روی محوری که از وسط برگ‏ ها می ‏روید ظاهر شده که سپس به میوه و دانه‏ هایی که بر روی همین محور قرار دارند تبدیل می‏ شوند.

قسمت مورد استفاده این گیاه، دانه، برگ و ریشه است که در طب عوام از آن ها استفاده می‏ شود.

گونه دیگری که ممکن است از دانه آن در ایران به عنوان بارهنگ استفاده شود Media Plantago می‏ باشد.

دانه بیشتر گونه‏ های بارهنگ (Plantago) حاوی موسیلاژ بوده که در نقاط مختلف جهان مورد مصرف دارویی مشابه دارند.

5- طبق کتاب ” گیاهان دارویی سنتی ایران ” آقای دکتر غلامرضا امین، مخلوطی از دانه ‏های بارهنگ، قدومه، تخم مرو و به دانه به نام ” چهار تخمه ” تهیه می ‏شود که در طب عوام، به عنوان نرم کننده سینه و برطرف کننده سرفه و خارش ‏های گلو، مصرف می ‏شود.

دکتر محمدحسین صالحی سورمقی – دکترای تخصصی فارماکوگنوزی از انگلستان

و استاد دانشکده داروسازی دانشگاه تهران

بارهنگ و خواص آن

چرا نباید داخل گوشتان را تمیز کنید

چرا نباید داخل گوشتان را تمیز کنید

خواص تمیز کردن گوش,فواید تمیز کردن گوش,تمیز کردن گوش درمانی,خاصیت تمیز کردن گوش,خواص تمیز کردن گوش درمانی,خواص تمیز کردن گوش برای پوست,خواص تمیز کردن گوش برای مو,خواص تمیز کردن گوش برای جوانی,خواص تمیز کردن گوش برای بارداری,خواص خوردن تمیز کردن گوش,فواید تمیز کردن گوش خام,فواید تمیز کردن گوش پخته

گوش,تمیز کردن گوش,نحوه تمیز کردن گوش

به گزارش بی اس ام اس : خیلی افراد برای تمیز و سالم نگه داشتن گوششان، به طور مرتب داخل آن را تمیز می‌کنند. اما تمیز کردن گوش کار صحیحی نیست. درواقع، گوش برنامه بهداشت خود را دارد و با وارد کردن اشیاء مختلف در گوش این فرایند طبیعی را بر هم می‌زنید؛ یا بدتر ایجاد آسیب‌دیدگی می‌کنید.آکادمی گوش و حلق و بینی آمریکا، استفاده از گوش پاک‌کن و عادت وارد کردن انگشت یا هر شی دیگر داخل گوش برای تمیز کردن آن را منع می‌کند. این آکادمی این روش تمیز کردن گوش را با خطر آسیب رسیدن به شنوایی یا از دست دادن آن مرتبط می‌داند.موم گوش که در اصطلاح پزشکی سرومن نامیده می‌شود، ماده‌ای سالم در گوشهایتان است و بعنوان عامل تمیزکننده عمل می‌کند. این ماده ویژگی محافظ، آنتی‌باکتریال و روان‌ساز دارد و از پرده گوش تا مجرای بیرونی آن حرکت کرده و کانال گوش را تمیز کرده و بعد خشک شده و می‌ریزد. این یک فرایند خودتنظیم است و در شرایط عادی نیازی به ایجاد تداخل در آن نیست. اگر موم گوش وجود نداشته باشد، گوش خشک و خارش‌دار می‌شود.

وقتی برای تمیز کردن گوش از گوش‌پاک‌کن استفاده می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی از گوش پاک‌کن استفاده می‌کنید، درواقع موم گوش را عمیق‌تر به داخل گوشتان و جایی که نباید باشد فرو می‌کنید و ممکن است جلو پرده گوشتان جمع شده، آن را مسدود کرده و مشکلات مختلفی ایجاد کند.قارچ، باکتری و ویروس‌های مختلف از گوش بیرونی به داخل گوش رفته و می‌تواند موجب بروز عفونت شود که بسیار دردناک خواهد بود. همچنین وقتی موم گوش در عمق گوش جمع می‌شود، می‌تواند موجب از دست رفتن شنوایی شود. و اگر عمیق‌تر از آن پیش رود، حتی می‌تواند به پرده گوش آسیب رسانده و موجب پارگی آن شود.

گوش,تمیز کردن گوش,نحوه تمیز کردن گوش

آیا گوش اصلاً باید تمیز شود؟

گوش‌هایتان نباید هیچوقت تمیز شوند. با تمیز کردن داخل گوش فقط موجب دور باطل می‌شود. دکتر دوگلاس باکاوس، مدیر بخش شنوایی در موسسه علوم اعصاب سوئد توضیح می‌دهد که وقتی به طور مداوم پوست گوشتان را می‌مالید، هیستامین زیادی تولید می‌شود. این موجب التهاب پوست می‌شود. و هرچه بیشتر آن را بخراشید، خارش بیشتری پیدا می‌کند.تنها زمانی که موم گوش باید تمیز شود وقتی است که تحت معاینه پزشک باشید که تشخیص داده باشد گوشتان دچار انباشتگی موم شده است. این مشکل با علائمی مثل گوش‌درد، از دست رفتن شنوایی، وزوز گوش، خارش، ایجاد بو و ترشحات از گوش همراه است. در چنین شرایطی گوش باید توسط متخصص تمیز شود.اگر می‌خواهید به تمیز کردن گوشتان ادامه دهید، هیچ چیز را وارد گوش داخلی‌تان نکنید! فقط گوش بیرونی را با استفاده از پنبه تمیز کنید. دکتر باکاوس مخلوطی از سرکه سفید، الکل و آب به میزان یکسان را برای تمیز کردن گوش پیشنهاد می‌کند. دقت کنید که این مخلوط باید در دمای محیط باشد و برای هر گوش از چند قطره بیشتر استفاده نکنید.آخرین نکته اینکه هیچ چیز را نباید داخل گوشتان فرو کنید. اجازه بدهید بدن جادوی خود را انجام دهد!

منبع : mardoman.net

چرا نباید داخل گوشتان را تمیز کنید

فروشگاه قالب ژله جادویی

فروشگاه قالب ژله جادویی

خرید پستی قالب ژله جادویی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه قالب ژله جادویی,فروش قالب ژله جادویی,فروش اینترنتی قالب ژله جادویی,فروش آنلاین قالب ژله جادویی,خرید قالب ژله جادویی,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی,خرید پستی قالب ژله جادویی,خرید ارزان قالب ژله جادویی,خرید آنلاین قالب ژله جادویی,خرید نقدی قالب ژله جادویی,خرید و فروش قالب ژله جادویی,فروشگاه رسمی قالب ژله جادویی,فروشگاه اصلی قالب ژله جادویی,بهترین قالب ژله جادویی,،فروشگاه قالب ژله جادویی,فروشگاه اینترنتی قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی جدید,خرید قالب ژله جادویی جدید,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی جدید,خرید پستی قالب ژله جادویی جدید,خرید ارزان قالب ژله جادویی جدید,خرید با تخفیف قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی اصل,خرید قالب ژله جادویی اصل,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی اصل,خرید پستی قالب ژله جادویی اصل,فروش قالب ژله جادویی اصل

قالب ژله جادویی

با توجه به اینکه سفره آرایی و تزیین سفره بسیار مورد توجه خانم های خانه دار در مجالس و مهمانی ها می باشد.تهیه و تزیین ژله نیز بسیار مورد توجه است.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با ارائه قالب ژله جادویی این کار را برای شما آسان نموده است.قالب ژله جادویی از جنس پی وی سی است و دارای 12 قالب در هر بسته است و هرگز ژله به بدنه اش نمی چسبد.قالب ژله جادویی کارکردی آسان دارد و به آسانی شسته می شود.هم اکنون می توانید قالب ژله جادویی را زا فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید قالب ژله جادویی

قالب ژله Shot Cups
جنس بدنه: PVC
12 قالب در هر بسته
قابل استفاده برای انواع دسرها: ژله،کرپ،کارامل،موس و …
بدون چسبیدن ژله به بدنه
ظرفیت هر قالب: 60ml/2 oz
کارکرد آسان
شستشوی آسان
طراحی متفاوت
دارای 4 رنگ مختلف در هر بسته
خرید اینترنتی قالب ژله جادویی
قیمت : 15,000  تومان -قیمت نقدی : 13500 تومان
خرید پستی
خرید پستی قالب ژله جادویی
خواص ژله :
برای پوست خوب است

 برای عملکرد کاهش و افزایش وزن خوب است

 سیستم ایمنی بدن را ارتقاء می دهد

برای سلامت مو خوب است

به کاهش کلسترول بد کمک می کند

برای التهاب و ورم مفاصل خوب است

استرس را کاهش می دهد

ناهنجاری های پوست را کاهش می دهد


قیمت این محصول 15000 تومان

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

قالب ژله جادویی